Clatite sarate cu o crema minune

Mi-a fost foame rau aseara… o foame ce imi cerea mai mult decat o simpla salata. Asa ca am incropit repede niste clatite din faina miracol „slabesti mancand” iar ca umplutura… mi-am dat drumul la imaginatie.

A rezultat o crema vegana ce aduce a branza cu marar, o bunatate… si pe deasupra plina de prospetime!

Am facut un sos din seminte de susan, niste apa, o jumatate de lamaie (fara coaja), un catel de usturoi, niste curry, turmeric, sare si piper. Pe toate le-am facut pasta in blender. In sosul rezultat am trantit cu grija o legatura intreaga de marar tocat, niste masline negre taiate rondele si cuburi mici de castraveti proaspeti.

Crema am folosit-o la umplerea clatitelor, si nici nu va imaginati ce bunatate a iesit! Hmmm… mai am niste portii si pentru azi🙂

pofta buna!

Lasă un răspuns

